Japan Car

Version complète : Litige eBay, PayPal : quels recours???...
Vous consultez actuellement la version basse qualité d’un document. Voir la version complète avec le bon formatage.
Pages : 1 2 3
Hi,
Considering the fact that you didn't answered my last 2 mails, I'll give you 3 more days to answer this one. After this delay, I'll launch the Paypal dispute.
Thanks

Wink
bip-bip, c'est pas encore lancé???!!! Shock
Ms tu attends quoi???
Fonce!!! Tu n'as rien à perdre, au contraire.
Alors voila j'ai bien fait d'attendre car le j'ai enfin eu une reponse

voila

Le vendeur a fourni les informations suivantes de suivi d'expédition :

Société d'expédition et de livraison : USPS
Numéro de suivi d'expédition : EC 913 473 919 US

Le vendeur a fourni les informations d'état de la commande suivantes :

Etat de la commande : Shipped


Oufffffff



Par contre quelqu'un peut il me traduire ceci :

"Merci pour l'envoie

j'attend de recevoir le colis pour arreter la procedure paypal et donner un evaluation sur ebay"

Merci
Thanks for having shipped the package. I'm just waiting for it to arrive before I close the Paypal dispute and leave my feedback.
thanks you
joint de culasse recu
Nickel Wink
bip-bip a écrit :joint de culasse recu

Bin voilà. Fallait pas désespérer Wink ms être (très) patient :roll:

En tous cas, je ne suis pas prêt de recommander chez lui.
Et ils vécurent heureux avec beauc .... euh non c'est pas ça. Oops!

...

Tout est bien qui finit bien. Wink
euh oui
par contre j'ai encore besoin d'une traduction grossiere s'il vous plait

ca (surtout en rouge)

"You are bidding on an insulating Intake Manifold EXTREME Px3 Gasket for the 92-95 Honda Civic Si with d16z6 vtec motor. This item is brand new. This version provides maximum horsepower gains by blocking off the Exhaust gas recirculation (EGR) which dumps hot exhaust gases into your intake stream, as well as blocking coolant flow to the intake manifold. This item is brand new. We also have another version which does not block off the EGR/Coolant flow, please view our other auctions.

This gasket was engineered to reduce the heat transfer between the Head and the intake manifold. The result is much cooler/denser intake charge, higher horsepower and greater reliability. You can expect as much as a 5% increase in horsepower with the use of this gasket. If you prefer, you can stack our gaskets for more performance potential.

The spaceage material used in the gaskets easily handle the extreme heat output of a high performance engine. The gasket also seals on imperfect surfaces, and can be used over and over again. NASA uses this same material in multi-million dollar machinery.

This is NOT a Hondata gasket. Our gasket will not warp under heat and exposure to gasoline like the competition. As well, our material has superior thermal properties, which allows us to keep the gasket thinner so changing to longer Intake manifold studs is not necessary.

Also, Unlike other brands, this gasket won't dissolve or misshape in gasoline or any other automotive liquid for that matter. As well, it will never rust or oxidize like the factory gaskets, which could keep the manifolds from sealing properly.

The installation of this product may require a shop manual, or a professional, depending on your level of knowledge and abilities. However, for the experienced do it yourselfer, this will be a straight forward installation. There is no instruction manual included with this gasket.

We stand firmly behind our products. If you are dissatisfied with our product we will accept it back for a full refund of final bid price.

Please contact us if you have any questions. Good luck bidding"

merci
En gros ils disent que c'est pas des Hondata et qu'il y aura pas de détéroriation avec la chaleur ou l'essence. Et ils disent qu'ils sont assez fin et donc pas besoin de changer les goujons de la culasse pour des plus long.
Perso j'ai pris un Hondata et à mon avis tu peux prendre ceux là, c'est vraiment qu'un vulgaire bout de plastique.
Ou commander un vrai hondata aussi
Hondata
ANR
Password
y'en a surement d'autres
J'ai eu mon Hondata sur Ebay mais bon je le trouve bien cher pour ce que c'est et honêtement le seul avantage que je lui vois c'est que ya plus à gratter le joint d'origine à chaque fois qu'on dépose le collecteur ni à en racheter. Donc je dirais c'est plus une pièce pratique sur le long terme que perf.
Je suis bien mort de rire quand des gars me disent avoir senti une différence avec le jointLOL
Ils avertisent quand même de ce qui peut arriver avec une imitation.
http://www.hondata.com/heatshield.html
vous savez quoi je vais acheter un stock chez honda comme ca pas de prise de tete

en plus il me faut des goujons neufs de culasse et comme arp c'est dur a trouver je reprends donc des stock.
Pages : 1 2 3